Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Pernilla - 25 februari 2007 22:29

Jag har nyligen gått med i Ett foto i timmen: http://fototimmen.org/ och första dagen sen jag gick med var i dag. Jag tog första fotot i natt kl 00.30 eftersiom dagen tekniskt faktiskt redan hade börjat då och sista kl 22.00 när jag satte mig för att lägga in bilderna i datorn. Det här var som sagt min första fotodag och det var roligt men även svårt att komma ihåg att fota en gång i timmen särskilt när jag hade gäster:) Här kommer så min dag i bilder:

Av Pernilla - 25 februari 2007 09:45

Seg som vanligt när jag vaknar och har sovit för länge. Men jag har sovit oroligt. Kunde inte sova ordentligt förrän sonen kommit hem och när han väl hade gjort det så rasade det en massa snö från taken och innan jag kommit på vad det var för ljud så låg jag och funderade på det. Var tom uppe en sväng och försökte kolla.I eftermiddag ska jag ha bokträff här. Sambon får åka till sin bror med Inka för en av tjejerna är hundrädd. Innan träffen ska jag städa det sista, bland annat byta lakan för det behövs. Dottern ska baka en citronpaj som vi ska ha:)Idag är det EFITdag men hittills har jag bara tagit 2 foton, ett innan jag gick och la mig och ett nu när jag vaknade. Lägger in dem senare.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards