Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Pernilla - 10 februari 2007 22:59

Trött, vaknade alldeles för tidigt idag. Kl 8, en lördag. Onödigt. Så jag ska nog snart gå och sova tror jag. Alla är hemma så jag behöver inte vänta uppe.Ikväll har dottern och jag kollat på melodifestivalen medan vi åt grönsker och dippa, smaskens. Vi tyckte båda att det var rätt låtar som gick till final. Även om The Ark lät exakt som en annan låt, från 60-talet.

Av Pernilla - 10 februari 2007 14:35

Köpte te igår bara för att förpackningarna var så himla fina:) Kunde inte låta bli dom. Se själva!Idag har jag och sambon varit en sväng på stan och handlat lite småsaker + mat. Jag köpte bland annat några "alla hjärtansdagspresenter" och en likadan kruka + blomma som jag fick av sambon igår. Nu står de två så fina i köksfönstret.Nu ska jag snart fika ostkaka och sylt, det var längesen! Undras om det fortfarande är lika gott?

Av Pernilla - 10 februari 2007 00:32

Nu har jag kommit hem från mitt besök hos min kollega. Vi hade jättetrevligt! Drack vin och åt lite gott och snackade en massa skit:)Hur trevligt som helst! Tidigare i eftermiddags var vi en sväng på Systrarna Grene och jag köpte litegrann smått och gott:)Ska inte gå och lägga mig riktigt ännu, tänkte vänta uppe på sonen som kommer vid 02.Sambon hade förresten köpt en blomma till mig:) Gulligt:)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards