Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Pernilla - 19 februari 2007 19:52

Nu är det snart dags för sista avsnittet av Saltön och sen är det Cityakuten efter det. En riktigt mysig tv-kväll. Ska nog poppa lite popcorn senare och kvällen är fulländad, eller? :)

Av Pernilla - 19 februari 2007 16:13

Det sköna med lov är att man kan ta lite kortare arbetsdagar. Rensade undan massor på mitt skrivbord, skönt. Nästan färdig med det så det verkar som om det blir hemmadagar i slutet på veckan. När jag kom hem snubblade jag över alla stora skor i hallen, sisådär en 6-7 par. Tonårspojkar har väldigt väldigt stora skor överlag:) Kul att de vill vara här i alla fall, de verkar trivas eftersom de är här nästan dagligen. Men det är bara bra!!! Då vet jag var jag har sonen.Idag blir det snabb och enkel middag, korv med bröd. Gott ibland men inte för ofta.

Av Pernilla - 19 februari 2007 08:56

Fast jag jobbar ju såklart men här är tomt. Vi är ett tiotal som jobbar av ca 150 stycken och alla elever har ju lov. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt idag så att jag kan vara hemma i slutet på veckan. Det hade varit skönt! Har en hel del administrativt på mitt skrivbord men jobbar jag bara på så hinner jag alldeles säkert.Annars ska jag inte göra så mycket idag. En helt vanlig vardag helt enkelt. Fast med tonåringar i huset så vet man aldrig vart det slutar. Så vi får väl se om det är en vanlig vardag eller inte:)Sopp/grytan igår var väldigt smarrig. Rekommenderas! Jag har med mig resterna till lunch idag till mig och min kollega. Hoppas att hon gillar den!Ha det så bra idag, det tänker jag ha!!!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards