Alla inlägg den 11 februari 2007

Av Pernilla - 11 februari 2007 14:27

Eller jo, en del blir förståss men inte dagen idag. Sambon var "tvungen"(hur man nu kan vara det när man är ledig)att åka till jobbet för de ringde:( Så då tappade jag sugen på promenaden. Dessutom blåser det rejält idag så någon strand blir det ju inte. Så då tänkte jag att en promenad kan vi ju ta när han kommer hem och så går jag och duschar. När jag kommer ut har sambon kommit hem och pratat med en kompis som skulle komma hit om en stund, så var det med det!!! Får se om vi kommer iväg senare i eftermiddag då?!

Av Pernilla - 11 februari 2007 10:59

Oj, idag sov jag länge. Det är till och med så att sömnen fortfarande finns i kroppen. Känner mig seg, men det beror antagligen på att jag sovit för mycket. Men skönt var det:)Dottern står i köket och bakar, vet inte vad. Ska fråga! Scones var det. Gott, då blir det nybakat till frukost. Då borde jag gå och duscha så att jag kan gå ut med hunden. Eller jag kan ju ta på en mössa och duscha sen efter frukosten iofs. Får se hur jag gör.Vi ska inte vad jag vet göra något speciellt idag. Ska försöka få med mig sambon på en långpromenad med Inka i alla fall. Det är så skönt när man kommer hem igen. Vi kanske kunde åka till stranden och gå eller något. Ska påbörja operation övertalning direkt. Ses senare!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards