Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Pernilla - 7 februari 2007 21:57

Snart dags för bingen men först ett litet inlägg här på bloggen. Kvällen har rusat iväg utan att jag egentligen gjort något. Lagat mat, diskat lite, pratat med familjen länge vid maten + efterrätt. Pratat i telefon med min kusin som hade 1 dm snö:( Orättvist!!! Annars var det trevligt att prata lite skit med henne. Måste snart träffas tror jag för det börjar bli längesen, ända sen stormen Gudrun då jag och dottern blev instormade några dagar hos min kusin och hennes familj. Det var ett äventyr för sig! Vi kom inte hem till vare sig jobb eller skola och fick åka buss några dagar senare genom ett stormfällt småland. Ingen vi glömmer i första taget!Men nu: dags att sova tror jag. Ses imorgon! Tills dess, håll till godo med en bild på stenbron i Glimminge i snöoväder. Vackert eller hur?

Av Pernilla - 7 februari 2007 17:26

Som inte kommer hit. Så himla taskig! Jag vill att den kommer NU! Men nädå, då tar snöovädret en annan bana och sånt tjafs. Blä:( Ja, ja inte något att göra åt. Idag är en sån dag som bara är. Inget kul händer, allting flyter på. Måste laga mat snart ......Det enda annorlunda som hänt idag är att jag varit och köpt present till svärmor som fyller år imorgon. Kan ju inte skriva vad eftersom hon smyger omkring här ibland!Sen måste jag säga att jag är besviken på er! Ni röstar ju inte:( Hur svårt är det att trycka på en knapp? SKÄRPNING!

Av Pernilla - 7 februari 2007 10:13

Sitter här och väntar på snön som de har lovat ska komma men det verkar segt:( Blir nog ingen snö:( Tradigt! Jag vill ha snö och det massor! Jag måste nog flytta till Nordpolen eller något för här nere i söder är det för trist på vintern.Annars är allt under kontroll. Jobbet flyter på......Har inget skoj att skriva. Får se om jag kommer på något mer sen, då återkommer jag. Tills dess, rösta på!!!!!!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards