Alla inlägg under september 2008

Av Pernilla - 29 september 2008 09:24

BLÄ, SUCK OCH DUBBELSUCK!!!!

Av Pernilla - 24 september 2008 08:07

Svar: Inte mycket! Väntar och väntar på att nya medicinen ska få effekt tillsammans med de gamla så att det kanske får en vändning. Just nu tar jag 6 tabletter på morgonen och det börjar kännas meningslöst om det inte händer något snart! Har börjat få ont i kroppen igen och minnesförlust etc. Hela helgen är puts väck från minnet. Har inte en susning om vadjag gjort. jag kanske håller på att bli tokig(tokigare)?


Denna veckan ska min bästa läkare ringa inför Rehabmöte på måndag. imorgon ska jag till psykologen och i em kommer V på besök.

Av Pernilla - 23 september 2008 05:03

Oj, detta temat var svårt för mig. Det är liksom inte jag som står för det barnsliga i det här hemmet. Och inga småbarn har vi heller. Men det fick bli en bild på min sovkompis som jag sovit med sen jag blev sjuk. Han är trygghet för mig, så lite barnslig är jag nog trots allt.

Av Pernilla - 20 september 2008 20:56

Gick en liten fotopromenad häromdagen. Jag hade med mig Inka och det är inte så lätt att fota med hund i koppel. Men här är några bilder i alla fall.

Av Pernilla - 18 september 2008 09:26

Jag har varit magsjuk men mår bättre nu och försöker återhämta mig. Vågar inte äta mer än rostat bröd än så länge.


Missade psykologtiden igår men pratade med honom i telefon.


Blev uppring av sjukvården idag och fick reda på att jag är uppsatt på väntelistan för operation av handen men att det blev inget i oktober i alla fall.



Av Pernilla - 16 september 2008 06:20

På hösten kan man i alla fall pynta med kastanjer:)

Av Pernilla - 15 september 2008 09:15

Av Pernilla - 15 september 2008 08:40

Har jobbat som ett djur i natt. Var med om en helikopterolycka och räddade folk på löpande band. Samtidigt sålde vi vår stuga och en koloni och båda köparna ville ha dom på lördag och städade i tipptoppskick. Vaknade och var uppe flera gånger men fortsatte drömma varje gång jag somnade om. Puh.

Har lämnat en del kort, magneter och anteckningsblock till jobbet. Får se hur försäljningen går. Dessutom har jag fått förfrågan av en kompis att göra inbjudningskort till henne, kul.

Idag får jag besök av H, ska bli mysigt. Har inte träffat henne sen min födelsedag.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards