Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Pernilla - 4 februari 2007 19:49

Nu har mina föräldrar begett sig av hemåt. Vi hade en trevlig stund ihop. Vi åt thaimat och nybakt bröd(som dottern bakat). Till efterrätt åt vi fruktsallad(med färska frukter: melon, jordgubbar, banan och apelsin) med glass. Mumsigt!Imorgon ska jag och några kollegor åka till min stuga där vi ska jobba med blanketter o dyl och på tisdag ska vi kurs i Kristianstad så vi passar på att sova över. Hoppas att vi får två trevliga dagar!! Alltså kan jag inte uppdatera bloggen förrän tidigast på tisdagkväll. Och då hoppas jag att ni röstat om vilken presentaionsbild jag ska ha. Ses då!

Av Pernilla - 4 februari 2007 19:47

Ska jag ha Pinse i solglasögon eller vallmobilden? Tyck till!

Av Pernilla - 4 februari 2007 13:54

Hon har några stycken:)

Av Pernilla - 4 februari 2007 09:24

Men mitt huvud känns inte så tungt iofs. Lite trött fortfarande men har fått sova ovanligt mycket denna helgen eftersom jag inte behövt sitta uppe och vänta på sonen. Han och hans kompisar har tillbringat kvällarna här. Just nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska bjuda mina föräldrar på för middag när de kommer hit idag. Kommer inte på något bra. Jag får ta mig till affären och se om det hjälper.Nu ska jag slänga mig i duschen sen ska jag gå ut på promenad med Tuj(Inka). Ha en skön söndag.

Av Pernilla - 4 februari 2007 00:01

Och jag ska strax krypa ner i sängen. Har redan sovit en stund, somnade visst i soffan. Inte bra att lägga sig ner när man kollar på film:) Melodifestivalen var skräp. Tyckte om en låt sådär, ingen var höjdare precis. Och den jag tyckte var ok åkte ut. Så var det med det!Annars har vi ätit gott och intagit god dricka ikväll, bland annat Irish coffee (ja, bara sambon och jag då). En helt ok lördag!Sov så gott!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards