Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Pernilla - 14 februari 2007 22:17

sov så gott!!! Nu är det dags att sova litegrann.I kväll har dottern och jag bakat bagels. Blev ingen middag utan vi åt nybakade bagels istället. De blev supergoda. Det får vi göra igen för det var inte så klyddigt som jag trodde pga att man ska koka degen innan man gräddar den. Men det var ganska lätt.Sen kollade vi på gamla foton på tvn. Kollade igenom de cdskivor som vi bränt genom åren med våra foton, kul. Kanske lägger in ett och annat foto sen.Men som sagt: Sov gott!!

Av Pernilla - 14 februari 2007 18:11

Nu har våra kompisar och deras lilla bebis åkt hem. Det är mysigt med små som man kan gulla och leka med men det är lika skönt när de åker. Praktiskt med lånebarn som man kan lämna tillbaka när det blir jobbigt:)Hade fått två alla hjärtansdagskort i brevlådan. Ett från mamma och pappa och ett från en kompis. Tack! Det värmer med "kulpost"!!Nu ska jag snart inventera kyl/skafferi och se om där finns något att laga till middag. Orkar inte handla. Kan man ha våfflor till middag? :)Ha en go´ kväll allihop!

Av Pernilla - 14 februari 2007 08:18

Idag har Valentin namnsdag och det är således Alla hjärtansdag idag:) Vi brukar fira sådär lite lagom. Jag fick en blomma och ett choklad med texten "I love you" av sambon och han fick lite smått av mig. Barnen fick också små presenter. Inka fick inget men jag ska köpa ett grisöra till henne på lunchen så att hon blir glad. Hon älskar öron men hon har iofs inte så bra smak för hon äter gärna platta grodor också när vi är ute:)Idag har jag en del inbokat på förmiddagen men tomt på eftermiddagen, vilket iofs inte brukar betyda tomt i praktiken sen. Får se vad denna dagen bär med sig.I kväll får vi bebisbesök hemma. En kompis kommer och fikar med sin lilla dotter (hon är snart 5 månader). Ska bli mysigt.Ha en härlig Alla hjärtansdag idag!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards