Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Pernilla - 12 februari 2007 19:58

Det blir Helsingfors på 20-årsdagen:) Ska bli kul! Sambon har aldrig varit där och jag har bara varit där en gång och då var jag där på utlandspraktik. För oss här i söder är det ett väldigt exotiskt resmål, men jag antar att längre upp i landet är det som för oss när vi åker till Köpenhamn, trevligt men inte så ovanligt och exotiskt!? Hoppas att mamma kan passa Inka det har jag inte frågat ännu. Kan du det mamma? :)

Av Pernilla - 12 februari 2007 18:56

Det var ju hemskt vad alla var stingsliga idag, tror att de behöver vara lediga! Som tur är är det sportlov nästa vecka! Jag hade gärna varit ledig då med men tyvärr......

Av Pernilla - 12 februari 2007 08:42

Nej, skojade bara. Helgerna susar förbi alldeles för fort. Jobbigt. Hade gärna haft helg eller semester några dagar till. Men vad hjälper det att önska? Det är bara att följa med när veckorna far förbi. Och det är ju inte så bra att bara önska helger och semester, det är ju precis som att önska livet av sig själv! Man bör ta vara på alla dagar!!!!Blev det någon promenad igår tror ni? Det tror inte jag. Dels blåste det alldeles för mycket och sen hände en massa annat, som besök etc så jag/vi tappade sugen. Sambon cyklade en sväng med Inka istället och frös rejält.Sambon och jag ägnade istället kvällen med att planera vad vi ska hitta på när vi firar 20-årsjubileum ihop i slutet av mars. Återkommer när vi bestämt oss:) När vi hade 15-årsjubileum så var vi i Tyskland och Lübeck några dagar och det blir det i alla fall inte!!!Idag ska jag bara jobba till kl 14 ungefär för jag ska gå på uppföljningssamtal med dottern på hennes skola. Och ikväll är det en dejt med tvättmaskinen som gäller.Ha det så gott!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards