Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Pernilla - 23 februari 2007 18:26

Har varit och klippt en ny frisyr och resultatet ser ni här. Blev ganska nöjd faktiskt när jag hade fått platta till det lite. Varför ser det alltid ut som man har peruk när man går från frisören?Sen var vi och storhandlade massor. Blev över 2000 kronor men nu har vi laddat i skåpen ett tag!Nu väntar kvällslugnet. Ska sätta mig i soffan en stund och bara ta det lugnt.

Av Pernilla - 23 februari 2007 18:23

Sonen och hans kompisar fick idag ett stipendium för att göra kortfilm. Väldigt roligt. Grattis i massor! :)Besök gärna deras hemsida, Bazookafilm (länk finns i länklistan)!

Av Pernilla - 23 februari 2007 08:36

Nice:) Idag ska jag klippa mig för att försöka få en lite "omesigare" frisyr. Har just nu hellång page och tycker att jag ser ut som farmor. Inget fel med det för jag gillade henne men kanske skulle jag vilja ha en lite modernare frisyr. Får se vad min frisör kan få till. Lugg blir det nog i alla fall, snelugg. Sen ska jag och sambon åka och storhandla, behövs för här är helt tomt i alla skåp. Behövs mycket basvaror bland annat. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra? Blir lite tvtittande och väntande på son, om de inte är här hemma. Skriver lite mer senare för nu ska jag traska ut på promenad i snön med Inka!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards