Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Pernilla - 3 februari 2007 19:36

Har tagit det lugnt idag. Svärmor kom på besök + en kompis och hans lilla dotter. Har hjälpt dottern att möblera om och städa hennes rum. Varit ute med Inka, varit och handlat och lagat mat. Tittat på Saltön och Så ska det låta repriser. Nu är det snart dags för melodifestivalen. Ska bli kul. Har köpt lite godis till.....

Av Pernilla - 3 februari 2007 10:19

Trött är jag fast jag har sovit många timmar i natt. Dottern bestämde sig för att sova hos en kompis efter bion och sonen var här hemma med sina kompisar så jag passade på att lägga mig vid 23.30-tiden Gäller att passa på när man inte måste vänta uppe:) Vaknade nu vid 10 men är ändå jättetrött. Märkligt! Idag ska vi inte göra så mycket tror jag. Plocka undan och dammsuga sen bara softa. Ska se Saltön kl 16 för det missade jag i måndags och sen blir det nog melodifestivalen ikväll. Hoppas att dottern vill se det med mig, ser inte det själv. Är urtråkigt att se på tv själv. Jo, förresten ska hjälp dottern att möblera om för hon är inte riktigt nöjd som det är nu. Så är det väl i nya hem att man måste pröva sig fram!?Ha en grejt dag!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards