Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Pernilla - 22 februari 2007 14:32

Usch vad tråkigt det är med post som bara innehåller en massa räkningar. BLÄ! Gillar inte att det är så många i början på året. Bara väller in! Och ändå har vi det mesta på månadsbetalning. Sluta skicka räkningar till oss! Jag vill spara pengar inte betala en massa till företag runt om i landet! Sur:(

Av Pernilla - 22 februari 2007 09:30

Snöandet kom igång vid 20-tiden på kvällen och efter det snöade och blåste det en hel del. Jag och Inka var ute imorse på "kissetur" och tog lite bilder samtidigt. Fick bråka lite med sonen innan han klev ur sängen och gav mig ubs-sladden som han norpat men här är bilderna nu:) Fast det är mitt inne i stan kan man se att det kommit en del och jag kan tänka mig att det är lite jobbigt ute på landet. Och med tanke på att det var barmark igår så......:) I love it!Bilderna föreställer i tur och ordning uppifrån: Vår port (det har blåst lite isvindar på den), En översnöad bil och en cyklist! (det kan bara var i den här stan som folk cyklar en sån här dag!), Inka har fått upp ett spår, Finfina istappar, gata i snö, fin gångbana (det var lite jobbigt att gå på den:)+ att man kan se cykelspår på den också, tokstollar!).

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards