Alla inlägg den 24 februari 2007

Av Pernilla - 24 februari 2007 19:10

Tja, vad säger man? Hade hon otur när hon tänkte, eller? Vi får hoppas det annars är hennes åsikter inte de bästa! Kommer faktiskt ihåg när den var i tidningen och jag höll på att sätta morgonteet i vrångstrupen.....

Av Pernilla - 24 februari 2007 15:27

Det regnar is och blåser. Inte alls mysigt! Jag har varit en sväng på stan och köpt ett par byxor, ett par dukar, ett underlägg till hunden med döskalle på + hämtat min kassa mobil som varit på lagning. Lagning och lagning förresten. Ett av problemen med den är att väckarklockan inte ringer som den ska. Vad har de gjort? Jo, på följesedeln står det testat larmfunktionen utan problem. Men åh! Jag hade väl inte lämnat in den om det inte var problem! Vad göra nu? Suck och dubbelsuck:(

Av Pernilla - 24 februari 2007 09:50

Sitter här och lyssnar på melodifestivalsbidragen till ikväll. Har precis börjat med Magnus Uggla som låter....Magnus Uggla och det gillar jag inte alls. Får se hur de andra låter, hoppas att de är bättre!Idag måste jag gå och hämta min mobil som är färdiglagad. Apoteket ska också få ett besök och ev. ska jag kolla på byxor. Sen behövs det städas lite här hemma. Ska ha bokträff imorgon och det hade inte skadat med lite ordning och reda:) Ska sätta batterierna till kameran på laddning för imorgon är det EFITdag(Ett foto i timmen) och jag har tänkt delta för första gången, så titta gärna efter mina bilder här på bloggen sen.Igår kväll var det lugnt. Barnen var på vift och jag övertalade sambon att se The Holiday och han var inte så glad. Inte hans typ av film, men han såg hela och jag antar att jag måste göra det samma med en film han väljer sen:( Innan på kvällen när sambon låg och vilade såg jag Den vita massajen på film och den var sådär men faktikst bättre än boken i alla fall!Ha en bra dag, skriver mer sen kanske!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards