Alla inlägg under augusti 2007

Av Pernilla - 2 augusti 2007 18:43

Har precis ätit middag, spagetti och quornfärssås och jag blev proppmätt trots att jag inte åt så mycket! En sak som var bra med att bli sjuk var att jag ibörjan inte kunde äta något för jag mådde så illa och när jag sen började äta så blev jag mätt nästan direkt. Vilket har lett till att jag gått ner nästan 8 kg denna sommaren. Inget ont som inte har något gott med sig! Jag har dessutom slutat äta godis och kakor och annat med socker i vilket säkert bidragit till minskningen!!

Av Pernilla - 2 augusti 2007 09:34

Så himla skönt. Det behövde jag verkligen. Hade sovit så dåligt en hel del nätter på resan så det har varit skönt att sova ut lite. Inka sover än så vi har inte ens varit ute:) Får väl väcka henne snart så hon får kissa.


Idag ska jag inte göra något speciellt, kanske städa lite och plocka undan. Fast här är ganska städat men det kan ju alltid bli snyggare:) Imorgon ska vi åka till stugan, ja inte sonen då som vanligt han blir hemma men vi andra. Jag och dottern har ännu inte bestämt om vi åker med J hem på söndag eller vi ska stanna några dagar extra. Det får vi se när vi är där. På söndag är där i alla fall antik- och samlarmarknad, den brukar vara skoj.

Av Pernilla - 1 augusti 2007 20:51

"Var dig själv, det finns redan så många andra."

Loesje

Av Pernilla - 1 augusti 2007 14:52

Nu har jag kommit hem från en mysig tur till Tirups örtagård med V. Vi fikade, tittade på blommor och pratade. Jag handlade inga blommor men dock ett coolt kort. Efter Tirup körde vi till en annan plantskola där jag köpte lite blommor till balkongen. En del av dem där ute hade farit rejält i alla i regnet och blåsten så de behövde bytas ut.


Lite bilder får ni också!

Av Pernilla - 1 augusti 2007 09:53

Oj, sov länge idag. Så skönt! Det behövde jag. Men nu är jag lite stressad för jag blir hämtad av en kompis kl 11 för vi ska åka till Tirups örtagård och innan dess måste jag göra mig iordning och gå ut med Inka. Så jag återkommer senare idag och skriver lite!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards