Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Pernilla - 17 augusti 2007 17:23

Här är bilder på min nya frisyr. Sen att sambon inte orkade resa sig upp så fotona blev i grodperspektiv får ni stå ut med:)

Av Pernilla - 17 augusti 2007 15:15

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Ska jag sätta upp håret eller ha det hängande


2. Hur mycket kontanter har du på dig?

Inte en enda krona på mig, men i plånboken som ligger i väskan har jag en del.


3. Vilket ord rimmar på "test"?

Fest


4. Favoritplanet?

Jorden


5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Ingela


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Har just nu Anna Ternheim feat Fyfe Dangerfield med Lovers Dream


7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Bh, Rött linne och svart tunika


8. Sätter du etiketter på dig själv?

Betyder vad? Fattar inte frågan:)


9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Har inga på mig


10. Ett ljust eller mörkt rum?

Ljust


11. Vad gjorde du vid midnatt?

Sov


12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Fint:) e du nöjd? Puss (från dottern angående frisyren som jag mms:ade en bild på till henne.


13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Ca 400-500 meter ehmifrån


14. Vilket uttryck använder du mest?

Sjukt tror jag:(


15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Till dottern för någon dag sen.


16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Hunden


17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Inga om man inte räknar antidepressiva för iså fall är det en sort.


18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Inga


19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Vet inte


20. Din värsta fiende?

Mat


21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

En bild på en staty som jag tog häromdagen


22. Vad var det senaste du sa till någon?

Trevlig helg


23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

En miljon dollar, tack!


24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Finns många


25. Senaste låten du lyssnade på?

Wicked game med HIM

Av Pernilla - 17 augusti 2007 15:10

Idag har jag varit och friserat mig och det blev en helt ny frisyr. Flikig bob som sluttar ganska mycket framåt. Bild kommer kanske senare. Blev nöjd.


Annars har vi haft en fattig kickoff idag med "friskis och svettispass", alltså allvarligt! Jag och en kollega tog en promenad istället. Sen var det lunch på en sylta, ingen höjdarmat. Men sen körde jag och min kollega till Emmaus och jag fyndade lite: En kenttröja till dottern, en kofta, en munkjacka och ett par byxor till mig, sudokotidning till dottern, 3 böcker till mig och 2 gosedjur till Inka.


Nu ska jag vila lite inför utgången ikväll. Och jag måste ju göra mig iordning så klart:)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards