Alla inlägg under augusti 2007

Av Pernilla - 15 augusti 2007 08:32

"Hellre en skruv lös än tio för hårt åtskruvade"

Loesje

Av Pernilla - 14 augusti 2007 16:52

Här kommer min tolkning av veckans tema. Dottern (på Bilden) och hennes kompis(Konstnären) leker och busar med illusioner och synvillor. Allt är inte alltid vad det ser ut att vara:)

Av Pernilla - 14 augusti 2007 06:00

Grattis alla födelsedagsbarn jag känner (ja, grattis alla jag inte känner också): Sambon, Jeppe och Nini. Hoppas att ni får en fantastisk födelsedag!!!!!

Av Pernilla - 13 augusti 2007 09:03

Det känns ok. Det var superroligt att träffa vissa igen men vissa alltså.....Jaja, så kommer det alltid att vara. Man kan inte tycka om alla. Så är det bara. På skrivbordet fanns en försenad födelsedagspresent och min sommarpresent från jobbet. Just nu känns det som om jag sitter här och leker kontor, vet inte riktigt vad jag ska ta tag i. Har svarat pa alla mailen i alla fall. I alla fall något:)

Av Pernilla - 12 augusti 2007 12:07

Jag somnade faktiskt om en timme ca, det var skönt. Men sen vaknade jag av att Inka pep och ville ut 9.30 Sambon låtsades inte höra så jag tog tjuren vid hormen och klev upp och gick ut med henne. Fast hon pep nog mest för hon var uttråkad för så himla bråttom var det inte!!


Nu sitter jag och väntar på att sambon ska bli färdig i badrummet så att jag kan duscha och göra mig fit for fight!

Av Pernilla - 12 augusti 2007 06:21

Nu har jag varit vaken några timmar och försökt somna om men tji fick jag. Vaknade av en hostattack som inte ville sluta. Gick upp och drack, gick och la mig igen, gick upp och drack igen etc. Nu känner jag mig lite groggy, hade nog behövt sova mer. Men det verkar lönlöst:(


Idag är sista dagen innan jobbet börjar igen och det känns väl ok. I eftermiddag ska jag träffa en fd kollega och fika, ska bli trevligt. Vi skulle behöva handla lite också inför sambons kalas på tisdag också, får se om jag får med honom på det.

Av Pernilla - 11 augusti 2007 09:24

Inte mycket sömn i natt. Kass musik spelades högt högt på stället intill. Jag brukar kunna sova i vilket liv som helst men det var nog kombinationen dålig musik och väme. Och ingen åska och inget regn kom det i natt.


Idag ska jag och sambon köra med svärisarna till Olof Victors i Glemminge. Det var ju inte så länge sen vi var där men det var ju så himla gott så dit kan man åka hur ofta som helst:)

Av Pernilla - 10 augusti 2007 22:42

Sambon och hans kompis kollar på någon äckelfilm där det skjuts och lemlästas i långa rader så jag sitter vid datorn och roar mig. Innan bjöd jag på en massa traderaauktioner men det blir väldigt dyrt om man inte passar sig så jag skriver lite här istället. Sonen är hos kompis och dottern på konfirmationsåterträff.


Det är fortfarande 21 grader varmt ute fast klockan nästan är 23. Väntar på åskan och regnet som ska komma i natt!!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards