Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Pernilla - 19 augusti 2007 20:15

Nu har jag shoppat loss på loppisen! Jag köpte 5 böcker, en tidning, en pärm, lite garn och knappar, 2 koppar(den ena till svärmor och den andra ska jag ha på jobbet) och 5 glas. Tyvärr så gick 2 glas i kras men jag har i alla fall 3 kvar. Syrran var också där och köpte 2 tröjor till barnen och dottern blev superduper glad för den ena tröjan. Den var nog från slutet av 70- eller början av 80-talet och verkligen cool.


Tack för inbjudan Nini men tyvärr läste jag inte det förrän nu!

Av Pernilla - 19 augusti 2007 10:30

Är jag klen, eller? Är helt slut i kroppen idag också, höfterna är värst. Tur jag inte går ut så ofta. För då hade jag inte orkat mer än att ligga i sängen hela dagarna och det verkar ju supertrist. Jaja, sånt är livet. Alvedon och sen på det igen!


Idag ska jag åka med en kompis på scouternas loppis i Rydsgård. Den brukar vara kul, hoppas jag hittar en massa fynd. Förra året hade jag flera kassar med mig hem och det mesta har jag använt. En kappa jag köpte ligger dock i källaren, den var ett felköp och ska snart lämnas till någon insamling.


För er som känner dottern min så finns hon att skåda på den lokala tidningens sajt.


Nu ska jag äta frukost, stenungsbakat bröd från olof victor med ägg på och ett stort glas mjölk.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards