Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Pernilla - 18 augusti 2007 12:14

Idag är jag trött och sliten efter gårdagen, ont i höfterna och fötterna, men det är det värt. Vi hade en supertrevlig kväll. Först åkte vi in till Malmö och käkade på en indisk restaurang. Vi var sju stycken. Jag bjöd sambon, det var min födelsedagspresent till honom och han blev nöjd. Maten var god. Efter den indiska maten gick vi vidare och drack öl/cider på en pub. Sen drog vi vidare till konsertstället. Där träffade vi på lite fler kompisar. Men det var så hög ljudvolym så det var svårt att prata med varandra. Vilket var lite tråkigt när man träffar folk man inte träffat på länge. Men det var jätteroligt att se bandet. De är jätteduktiga och bra! Men det är lite märkligt att se sina kompisar bli helt andra personer på scen än vad man är van vid:) En sak som var superduper kul det var att H kom dit!! Jag blev så glad. När vi sen var helt slut och skulle ta oss hem så var det himla skönt att vi fick skjuts. Väl hemma mötte vi sonen som precis kom hem och dottern som hade kommit hem en liten stund tidigare, de hade båda varit inne på Malmöfestivalen och kollat på konserter. Gick och la oss vid 02.30 och försökte somna trots technomusiken från grannhaket. Och det gick faktiskt efter en stund:)


Idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske städa lite efter Inkas slakt av gosedjuren hon fick igår. Sambon är och köper en ny dammsugare då den gamla brann upp häromdagen. Ikväll kommer nog kompisar hit och barnen ska nog till Malmöfestivalen åtminstonde dottern.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards