Alla inlägg under april 2007

Av Pernilla - 8 april 2007 14:27

Och jag har inte gjort något vettigt alls. Försökte nå en kompis för att höra om hon ville gå på bio men samtalet kunde inte kopplas fram för det var fel på nätverket. Ringde säkert 50 ggr och det var samma visa hela tiden:( Ingen bio...Nähä, vad ska jag då hitta på när sambon ska ha några kompisar här på påskmat? Inte en susning.....Får försöka hålla mig undan så gott det går. Kan inte sitta vid datorn eftersom den är i samma rum som de ska sitta i:( Kom med tips om ni har några!

Av Pernilla - 7 april 2007 21:03

Jag gillar den här bilden av mig och dottern starkt. Sen får ni en bonusbild när dottern hade sminkat och fixat iordning mig. Inte så ofta jag lägger in bilder på mig själv men se det som en påskpresent.

Av Pernilla - 7 april 2007 20:59

Här kommer lite bilder från min dag idag, med början kl 08.00 och slutar kl 20.00 Börjar i stugan och slutar hemma med mellanlandning hemma hos svärföräldrarna.

Av Pernilla - 7 april 2007 14:36

Är hemma lite snabbt! Vi kom hem från stugan för ca 10 minuter sen. Vi ska bara duscha sen ska vi till svärföräldrarna en sväng. Skriver mer ikväll och lägger in bilder!

Av Pernilla - 5 april 2007 12:40

Nu flyger jag iväg ett tag:) Fast inte till blåkulla utan vår stuga. Ska bli skönt att slappa där några dagar! Hoppas hoppas att det blir fint väder för trädgårdspyssel och långpromenader i skogen! På lördag är det EFITdag så då ska jag försöka fotografera så att ni får se lite stugbilder också!Jag är mätt som en plätt för jag har precis varit och ätit frukost med en kompis. Jag fick ett påskägg av henne:) Jag hann shoppa lite kaffeglas på Lagerhaus också. Mycket bra!Vi syns om några dagar och ta det lugnt med äggen!

Av Pernilla - 5 april 2007 07:44

Det blir kanske "3000 personers besöksjubileum" idag på bloggen? När jag skriver dettta har totalt: 2 946 personer besökt min blogg sedan i december. Coolt! Undras vem alla ni är:) Idag ska vi åka till stugan men inte förrän i eftermiddag eftersom sambon jobbar. Sonen får vi inte med oss men vi andra ska åka. Innan eftermiddagen ska jag gå och äta frukost med en kompis på Ebbas café och kanske gå lite på stan och se om jag hittar något klädesplagg + kaffeglas som jag tycker att vi behöver fler av.Jag kanske skriver innan vi ger oss av. Annars ha en trevlig påsk! Och ni som inte röstat i min omröstning, snälla göra det! Det är ju anonymt!

Av Pernilla - 4 april 2007 20:32

* En viss journalist på nyhetsmorgon verkar ha en hel del förutfattade meningar. Hon sa tex. ang glassen Girlie: Vilken kille ska köpa den här förutom Ola Salo? Eh va?Märkligt uttalande! Kan inte ens kommentra det närmre, märkligt uttalande som sagt! Och när de pratade om diamanter som Steffo tyckte var ynkliga och små: Vad köper du för diamanter till dina kvinnor egentligen Steffo? Märkligt uttalande. Är det bara män som köper diamanter? Och då till sina kvinnor?* Varför är kläderna i klädkedjornas kollektioner för stora storlekar helt annorlunda, mycket fulare och i andra färger än kläderna i de mindre storlekarna? Tror de inte att vi som köper av stora storlekskollektionen vill ha det som är modernt?*Hur kommer det sig att bussen alltid precis har gått när man kommer fram till busshållplatsen?*Hur kommer det sig att kaffe inte smakar så gott som det luktar?Fundera med mig, please!

Av Pernilla - 4 april 2007 08:56

innan påsk alltså! Ska bli skönt att vara lite ledig även om jag var ledig förra veckan också:) Men ledighet kan man aldrig få för mycket av! Om ni frågar mig alltså, finns väl andra som tycker annorlunda! Idag har jag 6 stycken möten inbokade, får se hur många som kommer på lovet:) Alla kommer inte att komma det kan jag slå vad om. Skulle alla komma skulle jag bli mycket mycket förvånad! I eftermiddag måste jag sticka och fixa lite inför påsken och imorgon åker vi till stugan! Ska bli skönt!Bilden är på min fina blombukett som den ser ut nu!Glöm inte att rösta i min omröstning!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards