Alla inlägg den 10 april 2007

Av Pernilla - 10 april 2007 20:13

Idag var enda dagen som jag skulle kunna komma hem hyfsat tidigt och så blir det senare än någonsin! Sambon ringde när jag höll på att avsluta på jobbet. Han undrade om jag skulle med till Ikea, ok tänkte jag. Skulle jag aldrig gjort! Det dröjde innan han och svärfar hämtade mig....Väl ute på Ikea så var där inte så mycket folk-Bra! Handlade det vi skulle. Jag ville ta en korv för jag var hungrig så jag mådde illa men sambon tyckte vi kunde vänta tills vi kom hem. Bilen blev överfull av svärföräldrarnas möbler så jag fick inte plats:( Sambon och svärfar körde iväg. Svärfar erbjöd sig visserligen att betala för taxi (Tack!)men är det något som jag tycker är obehagligt så är det att åka taxi med en främmande man(oftast). Och sen har de alltid wunderbaum som luktar typ vanilj *kräks*. OK! Jag var dumpad på Ikea. Hungrig och trött. Tog bussen till värnhem, handlade för kylen var så klart tom hemma. Ingen buss kom, väntade och väntade. Till slut kom bussen som stannar vid varenda mjölkapall.....Innan jag var hemma var kl nästan 20:( Nu har jag ätit och är lite gladare men väldigt trött!

Av Pernilla - 10 april 2007 08:18

Varför är det inget tisdagstema? Det rubbar min världsordning!

I går var vi på middag hos mina föräldrar. Syrran med familj var också där. Det var mycket lättsamt och trevligt!
När vi kom hem softade jag bara vid tvn. La in lite bilder från dagen på datorn m.m

Idag och nästan hela veckan är min kalender fullbokad + att jag måste ta fram lite uppgifter till föreläsningen imorgon. Hm, borde ha gjort det för längesen. Jag kan nog inte förlita mig på min gamla kunskap! Den måste nog uppdateras lite!!!! Ta mig i kragen!

Annars ska jag inte göra så mycket på kvällarna denna veckan, vad jag vet i alla fall. Ska klura på hur jag kan krångla mig ur en fest på fredag som jag inte vill gå på.

Av Pernilla - 10 april 2007 05:56

Här kliver man upp i ottan för att fixa till dagens tisdagstema så är där inget:( Jag har kollat och kollat på tisdagstematsidan men-nope, inget nytt tema. Visst är det väl tisdag idag? Det var ju måndag igår! Så besviken. Antar att det har med påsken att göra på något sätt. Jaja, inte mycket att göra åt! Nu kan jag inte lägga in något förrän ikväll tidigast eftersom jag ska till jobbet. Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Skriver mer sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards