Alla inlägg den 1 april 2007

Av Pernilla - 1 april 2007 20:43

Så tyst och tomt här ikväll. Sambon ligger i badet, Inka sover och barnen är iväg på sitt håll. Jag lyssnar på: "Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough" för att få lite liv här i huset:) Snart ska jag väcka Inka för kvällsrundan. Sen ska jag höra om sambon vill glo på film.....om han badat färdigt vill säga.

Av Pernilla - 1 april 2007 12:21

Måste bara dela med mig av denna underbara kunskap! Bästa låten just nu: Manic Street Preachers (med Nina Persson från Cardigans) - Your Love Alone Is Not Enoughhttp://www.youtube.com/watch?v=jyrJJxGWQ5gLyssna och njut:)

Av Pernilla - 1 april 2007 11:55

Vi köpte en öl i Helsingfors som avsmakades av sambon och hans kompis igår. Det var bananöl:) Och den luktade bara skumbanan när man öppnade den. Den smakade väldigt sött, som kolsyrad skumbanan i flytande form och var ingen höjdare enligt provsmakarna. Jag fegade ur och smakade inte på den.

Av Pernilla - 1 april 2007 10:24

Jag gillar sov morgnar- helt klart! De är mycket trevliga:) Sambon är nu ute och går med Inka så jag kan sitta här och såsa bäst jag vill. Ska väl ta mig i den berömda kragen och gå och göra frukost snart men ännu är det ingen brådska. Vad göra idag då? Vet ej! Kanske en långpromenad med Inka i det fina vädret? Ska höra med sambon om han har lust. Annars ska jag bara pyssla lite hemma och diska, vattna blommor etc. Vad ska ni själva hitta på?See ya!Förresten är det någon annan som bloggar här som har funktionen: anpassa dina bilder? Och fungerar den iså fall? Min har slutat att fungera och jag fattar inte vad som är fel! Skriv gärna en kommentar till mig(som jag kan välja att inte publicera) om du har en lösning! Tack!

Av Pernilla - 1 april 2007 00:03

Redan april, oj vad tiden går! Och det är värsta vårvädret ute. Hoppas det håller i sig till nästa helg då vi tänkte åka till stugan och fixa i trädgården.I(går) kväll var jag och dottern på teater och den var bra. De var jätteduktiga. Borde absolut gå på mer amatörteater! Får bli ändring på det. Sen när vi kom hem hade sambon en kompis + liten bebis här. Vi såg film och den var superdålig! Götakanal 2. Vi hade iofs inte förväntat oss något annat men ändå:)Nu ska jag gå och sova! Sov gott!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards