Alla inlägg den 16 april 2007

Av Pernilla - 16 april 2007 17:59

Snacks och snask
·Chips eller godis?  Godis helt klart
·Absouta favoritgodiset? Just nu - kexchoklad och röda ferraribilar
·Lösgodis eller påse? Lösgodis
·Lakrits, sött, salt eller syrligt? Sött
·Favoritsnackset? Just nu stora ostbågar (super cheese doodles från Olw)




http://tjejsnack.rebeccas.se/

Av Pernilla - 16 april 2007 17:43

Vi har kommit på att Inka har en massa hundvänner här när vi är på jobbet! Så måste det vara! En hund kan omöjligt håra ner så mycket! Och all disk som används. Hur kan det var så mycket disk när vi inte är hemma? Jag diskade 3 gånger igår och idag är det mer än överfullt i diskhon och på diskbänken. Fattar ingenting!??


Dagen idag var jobbig och tråkig. Satt som på nålar, visste att jag egentligen har en massa att göra som inte kunde göras för att jag stod på en meningslös mässa! Men jag hann prata en del med min vän/kollega i alla fall:) Det hinner vi inte med så mycket på jobbet, så det var en bra sak i alla fall!


Nu ska jag diska och sen glo lite på tv tror jag. Anna Pihl och 100 höjdare blir det idag, cityakuten verkar vara slut.

Av Pernilla - 16 april 2007 08:21

Stress, stress, stress. Måste snart iväg, ska stå på en mässa hela dagen. Är bara inne på jobb för att hämta lite material etc


Ikväll är det hemmapremiär för MFF men jag ska inte gå:( Får bli en annan gång!


Nu måste jag rusa, skriver mer Ikväll. Ha det så bra i solen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards