Alla inlägg den 15 april 2007

Av Pernilla - 15 april 2007 18:09

Men jag har inte varit ute sådär jättemycket. Idag har vi städat.....det behövdes! Men jag har varit ute med Inka en långpromenad och suttit en stund på balkongen och ätit glass. 
 

 


 

Nu har jag precis varit duktig och deklarerat både till mig och sambon! Och lagt in lite räkningar. Nu ska jag bara få sambon att hjälpa mig med att skriva en annons för luftkonditioneringen som vi ska försöka sälja. Sen ska jag se om tvn har något att erbjuda!

Av Pernilla - 15 april 2007 10:33

Vilket är ditt livsmål: Ok, det börjar med en lätt fråga:) Livsmål, tja det är väl att må bra, vara lycklig och göra det jag vill. Och att det också ska vara så för dem runt omkring mig.
Vad har du för puder: använder inte puder. Men jag har köpt en foundation nu i alla fall. Så att jag kan vara en riktig kvinna, eller hur H :)
Har du använt någon hårprodukt idag: inte än men brukar använda lite mousse
Vad använder du för parfym:  Kenzo flower
Hur många speglar finns i det rum du är i nu:  en som egentligen är en ljusstake
Var är du nu: data/matrummet
Har du bråkat med någon idag: Inte än:)
Saknar du någon nu: Alltid farmor!
Röker du: Inte nu längre, rökfri sedan 1/8 1998
Dricker du alkohol: inte just nu
Tar du droger: Nope
Tycker du om dina grannar: De är väl ok. De hälsar när vi ses i trappan i alla fall!
Anväder du icq eller msn:  Nope
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer faktiskt inte ihåg. Är alldeles för försiktig av mig för att hamna i en sån situation. Men smådumma saker gör jag dagligen.
Har du blivit hotad via telefon: Kanske inte direkt hotad men rejält utskälld (på jobbet)
Vilken färg har du på dina underkläder nu: Vem är intresserad av sånt?
Gillar du dokumentärer: Jag älskar dokumentärer!
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, varför inte?
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Nej, tvärtom alltid yngre. De gissar på allt från 20 år till 30 år. Tror aldrig att någon sagt mer än 30 år(om de inte vetat om mina barns ålder för då har de lagt på några år eftersom de räknat ut att jag inte kunnat vara så mycket yngre än vad jag är)
Skulle du kunna ha silikonbröst:  Finns ingen anledning
Borde man få röka på pubar: Nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna: Ja, när vi är i stugan annars badar jag helst i havet.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards