Alla inlägg den 25 april 2007

Av Pernilla - 25 april 2007 18:48

det har jag:) När jag kom hem idag efter jobbet stod hon och bakade scones med citronfil i till oss. Smarrigt! När vi hade fikat diskade jag en megadisk. Problemet är bara att där  är lika mycket disk kvar om inte mer:( Får diska lite till när denna disken torkat.

Av Pernilla - 25 april 2007 10:44

 Nini http://nini.bloggagratis.se/ har kommit på ett nytt sätt att fördriva dagar på - ett slags onsdagstema med veckans citat. Jag hänger på med ett av mina favoritcitat:


"Dom säger: "gör vad du vill",men vad jag vill är det ingen som bryr sig om.

Dom säger: "livet leker",men det är en lek som jag inte alls får.

Dom säger: "Ta dig i kragen och visa oss att du är nånting värd",men när man känner efter med handen så är kragen borta, den finns inte längre där."

Docent Död

Av Pernilla - 25 april 2007 08:23

Det måste vara världens coolaste namn på en affär! Jag var där igår och shoppade vegetarisk mat till dottern. Affären har inriktat sig på vegetariska, ekologiska och fair tradevaror. De hade massor med saker men en del kostade en hel del, vilket man kan förstå. Jag köpte lite olika kryddade tofurätter, en sorts vegetarisk pastej (typ tartex), vegetariska nudlar och gelatinfria gelébjörnar. Dottern blev glad. Funderad på att köpa veganmarschmallows också men de var alldeles för dyra.


När jag kom hem igår var jag så himla trött, skickade dottern och hennes kompisar till affären för att handla mjölk, fil och dyl. Käkade lite och sen SOVA! Somnade 21.30 och vaknade inte en enda gång förrän klockan ringde 05.45 men sen snoozade jag 30 minuter ändå:) Så nu känner jag mig ganska pigg faktiskt!


Idag är det en vanlig jobbdag med 4-5 inbokade saker. Sen hem och idag måste jag diska! Inget speciellt upphetsande att berätta om!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards