Alla inlägg under april 2007

Av Pernilla - 19 april 2007 11:49

Så här blev resultatet i omröstningen som jag haft på min blogg. Hela 59 personer har svarat.

Hur lång semester ska du ha i sommar?
 inget ledigt alls =3 personer
 enstaka dagar = 1 person
 1 vecka = 1 person
 2 veckor = 2 personer
 3 veckor = 5 personer
 4 veckor = 14 personer
 5 veckor = 11 personer
 6 veckor = 4 personer
 7 veckor = 2 personer
 mer än 7 veckor = 16 personer.

De är alltså flest som ska vara lediga mer än 7 veckor, sicka gottegrisar:) Själv ska jag vara ledig 5 veckor.

Av Pernilla - 19 april 2007 08:46

Ok! Idag är det torsdag och arbetsveckan är på väg att ta slut. Idag har jag bara 4 saker inbokade i kalendern. Jobbsaker alltså. Jag har även andra saker inbokade ikväll, en kompis kommer på middag och sen kommer en tjej som ska kolla på en grej vi har annons på. Hoppas hon köper den! lite extra cash i kassan. Då måste vi köpa en rullgardin till dottern för hennes persienner har pajat. Men det är så breda fönster att den antagligen kommer att kosta skjortan:)

Nu måste jag rusa till nr 1 i kalender!


Av Pernilla - 18 april 2007 17:28

Vi har världens bästa melonätare här hemma. Hon heter Inka och är en jämtador:) (Jämthund-labrador). Kolla in hennes stil:

Av Pernilla - 18 april 2007 07:54

Grattis på födelsedagen Anna! Hoppas du får en underbar dag med mycket tårta:)



Jaha, så var det onsdag! Mitt i arbetsveckan. Och denna dag är späckad. Schemat är fullsmockat från kl 10 och framåt! Jag hoppas att jag ändå kan gå lite tidigare idag för ingen annan kan gå ut med Inka + att jag behöver gå och köpa en present till en kollega som slutar på fredag, hinner inte imorgon. Vi ska lägga ihop på jobbet men jag vill köpa en egen present också.


Imorgon kommer en kompis hem till oss och då ska jag bjuda på en bit mat, men vadå? Det står helt still i huvdet. Det kan inte vara alltför avancerat för vi kommer hem ungefär samtidigt. Har ni tips så skriv dem gärna till mig.


Ha det så bra allihop, särskilt födelsedagsgrisen!

Av Pernilla - 17 april 2007 19:57

Tack alla ni som kommenterat min nosbild idag. Jättekul och smickrande att läsa!


Sitter vid datorn och försöker undvika rysaren som sambon och dottern tittar på. Avskyr rysare, det är så obehagligt!


Jobbade sent idag. Hade möte hela eftermiddagen och var på mässan igår så det kändes som om jag behövde jobba ifatt lite. Barnen var inte hemma på eftermiddagen så det passade ju bra.


Ikväll ska jag inte göra så mycket mer än att undvika att se rysare och hitta en lätt och god rätt att laga på torsdag då en kompis kommer.

Av Pernilla - 17 april 2007 08:01

Plättlätt tema denna veckan! Frågan var bara vilken bild jag skulle välja? Det blev en del av Inka - nosen!


http://vimsig.com/tisdagstema/

Av Pernilla - 17 april 2007 05:50

Inget tisdagstema idag heller? I varje fall inte ännu! Och det är bevisligen tisdag idag. Och jag är uppe med tuppen för att hinna med. Jaha, vad trist:( Får gå och duscha istället. Jag låter datorn vara igång och kikar in en gång till innan jag åker till jobbet.

Av Pernilla - 16 april 2007 17:59

Snacks och snask
·Chips eller godis?  Godis helt klart
·Absouta favoritgodiset? Just nu - kexchoklad och röda ferraribilar
·Lösgodis eller påse? Lösgodis
·Lakrits, sött, salt eller syrligt? Sött
·Favoritsnackset? Just nu stora ostbågar (super cheese doodles från Olw)




http://tjejsnack.rebeccas.se/

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards