Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Jag jobbar på att uppdatera Pinse

Av Pernilla - 4 maj 2008 10:07

I juni har jag varit borta från jobbet ett år, förutom 1 1/2 vecka i augusti förra året. På ett sätt känns det som om jag förlorat ett år och på ett annat att jag vunnit ett år. Jag har lärt mig extremt mycket om mig själv och andra. Vilka som finns där och vilka som är puts väck efter att man blir sjuk. Jag är inte på långa vägar färdig med att lära känna och förbättra mig men på god väg. Jag jobbar på att bli Pinse igen men en uppdaterad och bättre, starkare version. När jag faller, vilket jag är övertygad om att jag kommer att göra många gånger än, så märker jag att jag tar mig upp fortare. Jag har också blivit bättre på att kräva hjälp. Jag ringer till mina läkare och ber om hjälp när jag känner att jag inte reder ut det. Jag ber familjen om hjälp och jag säger nej om jag inte vill göra saker. Innan hade jag tänkt men inte ska jag.........

 
 
Sus

Sus

4 maj 2008 11:01

Din väg har varit tyngre än min, men jag känner igen det du skriver. Man märker vilka som försvinner och vilka som är kvar när man ramlar ner i gropen.
Ibland blir man förvånad över vilka som är kvar. Men också vilka som försvann..

En uppdaterar Pinse och en uppdaterad Sus. Vi kanske blir rustade för framtiden lite bättre nu. Åtminstone med en massa erfarenhet och nya kunskaper.
Som att säga nej och be om hjälp!

Stor kram

ps. Sonen har fått lägenhet i Lund, så när jag är och hälsar på blir det enklare för oss att ses :)

http://www.davidsonsus.blogspot.com

 
Nini

Nini

4 maj 2008 11:42

Ibland blir klyschor sanna; Det som inte dödar härdar.
Det blir lättare att komma ur gropen och det tar längre tid mellan varje gång man ramlar i.

Bamsekram!

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

a

5 maj 2008 11:57

Just nu gör du ett oehört hårt och viktigt arbete, mycket större än alla kneg i världen. Jag hejar på dig! kramar systeryster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards