Alla inlägg den 27 april 2007

Av Pernilla - 27 april 2007 15:01

Så fick vi något roligt att tänka på över helgen:( Vi har alltid haft arbetstidsförkortning på dagar såsom valborg etc och ledigt "klämdagen" efter Kristi Himmelsfärdsdag. Så är icke längre fallet. Fick reda på nu i eftermiddags att vi inte längre har dessa förmånmer. Lite sent kan jag tycka att komma med det och det ska gälla på måndag. Good Will är det väl sånt kallas, eller?

Av Pernilla - 27 april 2007 09:21

och ändrade tiden för mitt medarbetarsamtal? Jo, chefen:(

Av Pernilla - 27 april 2007 08:20

Sitter här och klurar på frågor som jag ska besvara inför medarbetarsamtalet som jag ska på idag. De flesta var ganska lätta att svara på men några gav mig rejält huvudbry så jag har lagt dem åt sidan för att kolla på dem om en timme eller så igen.


Idag ska vi åka till stugan med några kompisar och deras lilla bebis, så jag ska smita lite tidigare idag. Vill hinna inom KappAhl och köpa en tunika jag såg igår också. Hoppas att jag hinner med det. Annars ska vi som sagt till stugan och ska vara där till söndag. Barnen blir hemma så det blir ff för dem. Vi får inte "bf" för bebis ska med + att vi har hunden med oss:) Hoppas på fint tädgårdsväder! Ska fota lite så att jag kan lägga in lite här.


Ha en bra dag i solen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards