Alla inlägg under november 2007

Av Pernilla - 12 november 2007 08:04

Jag blir tokig på pip-larsson(Inka). Hon springer runt här och piper och ylar. Kvittar vad man gör hon fortsätter ändå:( 


Så idag är jag trött och seg. Har inte alls sovit så mycket som jag velat. Idag blir det definitivt en middagslur.


Annars inte så mycket idag, skönt. Tycker att veckan innehåller en massa, bla läkarbesök, så jag behöver mina dagar då det händer absolut noll och ingenting!

Av Pernilla - 11 november 2007 13:45

Seg och trött idag.


Har varit på en timmes promenad men det hjälpte inte mycket.


Inka är tradig och bara piper hela tiden (hon löper). Från kl 7 imorse har hon hållt på att pipa, fast sambon var ute med henne då. Jag tror inte hon själv vet vad hon vill.


Gårdagens barnpassning gick ok, skönt.

Av Pernilla - 10 november 2007 11:01

Det blev en mysig picnic trots vädret eller kanske tack vare vädret. Vi gick en runda och sen satte vi oss i ett vindskydd och packade upp picnicen. Sen satt vi och snackade 1,5 timme men sen frös vi och det blev dax att packa ihop och gå in i värmen.


På kvällen var hela familjen utflugen så jag slötittade på tv och smsade med bästa H. Efter att vi skickat en 25 sms var beslöt vi att det var lika bra att ringa:) Sen pratade vi 1,5 timme och blev sura ihop över att Christoffer åkte ut ur idol.


Imorse väckte Inka mig vid 7-tiden och jag gick ut med henne. Det var kallt, mörkt och så snöade det. Så det blev ganska mysigt fast jag var trött. Gick och la mig igen när jag kom hem.


Idag ska vi vara barnvakt till min systerdotter. Det är första gången vi passar henne så jag hoppas att det går bra.

Av Pernilla - 9 november 2007 08:20

Har inget vettigt att skriva idag känns det som. Känner mig seg och trött.


Hade en mysig stund med V igår. Vi drack kaffe och snackade skit:) I eftermiddag ska jag träffa en vän för en promenad och jag tänkte ta med lite picnic men risken är väl att vi fryser. Men då passar kanske varmt kaffe bra. Jag tar med en filt också för säkerhets skull.

Av Pernilla - 8 november 2007 13:20

Dagen idag började ok. Men när jag var ute på promenad så började jag helt plötsligt gråta. Trodde att det var slut på gråtandet för min del så att jag kunde börja använda mascara igen men så är det tydligen inte. Veckans ordspråk: Man ska inte ropa hej........


Men i eftermiddag kommer V i alla fall, det känns skönt.

Av Pernilla - 8 november 2007 08:37

Gårdagen var hyfsad. Jag orkade baka en äpplepaj till min familj till och med. Bara det! Så mycket annat gjorde jag inte. Jo, jag diskade och sovmiddag. Och var ute med Inka i blåsten. På eftermiddagen kom lilla I med sin pappa + en annan av våra kompisar. De gillade äpplepajen ialla fall. Sen såg de en super dålig film (som vanligt)  så jag gick ut och luftade mig lite.


Idag kommer väl dagen att löpa ungefär lika fast jag tänker inte baka. V kommer i eftermiddag på en kopp kaffe, ska bli mysigt.

Av Pernilla - 7 november 2007 14:26

Bakade en äpplepaj till familjen. Jag ska inte äta av den men jag hoppas att den smakar bra för de övriga.

Av Pernilla - 7 november 2007 14:24

En höstbild

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards