Alla inlägg under november 2007

Av Pernilla - 25 november 2007 11:20

Hipp hurra för bästa H som fyller 35 år idag:)


Idag är det julskyltning här i stan och jag vet precis var jag INTE ska vara. Men efter är det tradition att dricka glögg hemma hos svärföräldrarna så det tänkte jag göra:) 

Av Pernilla - 24 november 2007 21:53

Inte så mycket att orda om idag. Sambon har legat däckad hela dagen av något influensa liknande. Jag har pysslat, sovit och slöat. Barnen är ute på sitt.

Av Pernilla - 23 november 2007 08:41

Oj, vad trött jag är idag. Helt hopplöst att gå upp när klockan ringde och ändå sov jag middag igår. Fast jag blev väckt, fick inte sova färdigt.


Idag ska jag när min bästa läkare har ringt, gå en promenad och hälsa på lilla I en liten stund och tanka lite energi från henne! 

Av Pernilla - 22 november 2007 12:59

Igår eftermiddag hade jag besök av V, mysigt. Inka visade inte sin bästa sida, jo bussidan, när hon var här. Hon hittade på allt möjligt skit:) Typiskt!


Idag på fm har jag haft en god vän på besök och vi fikade och snackade skit. Trevligt. Hon hade dessutom med sig en massa frukt. Perfekt. Jag som älskar frukt!! Särskilt clementiner, det är det bästa med julen!


Nu är jag ensam och surfar lite sen ska jag vila. 


Imorgon ska min bästa läkare ringa annars blir det nog en långpromenad och kanske lite pyssel! 

Av Pernilla - 21 november 2007 09:11

Gårdagen började inte så jättebra. Jag vaknade av att jag grät. Drömde att jag var tillbaka på jobbet och alla drog i mig och jag skulle göra si och jag skulle göra så.

På fm kom min svägerska för fika och lite skitsnack, det var mysigt. På em var jag hos kandidaten igen och det kändes bättre denna gången, inte lika märkligt. Vi ska träffas en gång i veckan. I mitten på januari ska jag få gå till en av psykologerna. Skönt att det finns en plan.


I dag känner jag mig seg och tänker mycket. Idag skulle syrran och systerdottern komma men de fick andra planer. Så jag ska gå ut och gå lite senare tänkte jag. I em kommer V hit. Vi hade svårt att hitta en tid som passade men tack vare att det andra blev inställt så blev det idag. Tur att V kunde. 

Av Pernilla - 20 november 2007 07:30

Ett mycket passande tema då jag kan visa ljusstaken jag målade igår. Jag hittade det i soprummet och då var den helt vit och tråkig. Så jag målade lite på den:)

Av Pernilla - 19 november 2007 19:00


  • Vad är ditt allra första minne?

När jag cyklade och slog ut mina framtänder


  • Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)

Mamma, Pappa, Lillasyster och en labrador vid namn Bamse och senare diverse undulater också


  • Vad gillade du att göra när du var liten?

Läsa, skriva, klä ut mig


  • Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
Lugn som en filbunke

  • Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?
Ja, men de behåller jag för mig själv

Av Pernilla - 19 november 2007 18:36

Ibland känns det inte lönt att skriva något. Idag är en sån dag.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards