Alla inlägg den 7 november 2007

Av Pernilla - 7 november 2007 14:26

Bakade en äpplepaj till familjen. Jag ska inte äta av den men jag hoppas att den smakar bra för de övriga.

Av Pernilla - 7 november 2007 14:24

En höstbild

Av Pernilla - 7 november 2007 08:33

Igår var också en helt ok dag. Jag vågar knappt skriva att det går på rätt håll men det är bättre. Inte bra, långt ifrån bra men bättre. Visst kommer bakslagen, särskilt om jag gör något utanför hemmet. Är jag hemma så är det ganska ok men så fort jag ska något utanför så kommer oron. Och den är hemsk och malande och jag vet inte vad jag ska bli av då. Så jag håller mig helt enkelt hemma. Fotbojestraff utan fotboja:( Kanske en affärsidé? Att avtjäna någons fotbojestraff. Nej, det är nog inte så bra kanske. Tänk om de hittar på något skit när de är på fri fot och jag sitter med bojan, de har ju bojan av en anledning. Nej, jag får väl hålla mig till mitt eget "straff", depressionen. Undras vad jag har gjort bara. Tur att jag trivs i vår lägenhet i alla fall.


Igår kom min svägerska på kaffe och vi pratade och hade trevligt en stund. Sen på eftermiddagen kom en journalist och en fotograf för att intervjua sonen och dottern till en kommande bok. De var trevliga. Inte för att jag var med mer än när vi fikade men barnen tyckte också att de var trevliga. Nu blir det en lång väntan innan de får se det färdiga resultatet.


Idag är ju inte vädret på topp så det blir nog bara en Inkapromenad senare.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards