Alla inlägg den 12 november 2007

Av Pernilla - 12 november 2007 19:00

Det har varit en ganska ok dag idag även om jag varit trött. Dottern var hemma pga att de hade D-dag, vad nu det är. Vi kollade på en julfilm:) Dottern har dessutom bakat två banankakor eftersom vi hade flera övermogna bananer.


Jag har pysslat en del idag och det har varit kul. Jag har orkat sitta längre stunder än jag brukar.


Imorgon ska jag gå en promenad hem till svägerskan och stanna på en kaffe och lite skitsnack. På eftermiddagen ska jag dessutom till läkaren.


Inka aka Pip-Larsson har varit tradig idag med sitt pipande och ylande. Hoppas att hon snart kommer över det och att hon inte väcker oss 05.15 som hon gjorde imorse.

Av Pernilla - 12 november 2007 08:04

Jag blir tokig på pip-larsson(Inka). Hon springer runt här och piper och ylar. Kvittar vad man gör hon fortsätter ändå:( 


Så idag är jag trött och seg. Har inte alls sovit så mycket som jag velat. Idag blir det definitivt en middagslur.


Annars inte så mycket idag, skönt. Tycker att veckan innehåller en massa, bla läkarbesök, så jag behöver mina dagar då det händer absolut noll och ingenting!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards