Alla inlägg under maj 2007

Av Pernilla - 27 maj 2007 12:03

Titta vad jag fick av mina söta barn idag på Morsdag. Ett pocketboksomslag. Jättefint! Och vi som inte brukar fira! GLAD :)

Av Pernilla - 27 maj 2007 08:15

Godmorgon och såna grejer! Idag är det pingstdagen och mors dag. Inga dagar vi firar i familjen. Gör ni som läser det?


Undrar om allt är stängt i affärsväg idag? Vi skulle behöva köpa något att samla returpapper. Vi är lite (mycket) trötta på att ha en papperspåse på golvet i köket. Får se om vi kommer iväg idag eller det får vänta! Annars vet jag inte vad vi ska göra idag. Någon som har några förslag? Jag tar tacksamt emot:)

Av Pernilla - 26 maj 2007 09:25

God morgon! Hoppas att alla har sovit gott! Själv har jag drömt en massa knäppa och obehagliga saker så det var lika bra att vakna. Usch, hatar att drömma en massa obehagligheter:(


Men nu är jag vaken och dagen kan börja! Jaha, vad ska vi hitta på idag då? Vi har bjudit sambons föräldrar på middag så vi får kanske städa undan lite:) Vi handlade allt till middagen igår så vi klarar oss på den fronten. Men kanske ska vi fösa undan dammet och hundhåren lite! Men jag vill nog ändå gå ut lite för det verkar vara en härlig dag!


Dottern ska snart iväg på dop så vi ska väl se till att äta frukost ihop. Ska strax gå och fixa det. Ha det!

Av Pernilla - 25 maj 2007 18:23

I kylen, frysen och skafferiet alltså. Skönt att fylla på:)


Nu har vi precis fikat och jag ska strax diska:(


I kväll ska vi bara softa, skönt!

Av Pernilla - 25 maj 2007 09:24

Skönt!! Behövs lite helg tycker jag. Var sjukt trött imorse när väckarklockan ringde. Behöver nog tanka lite sömn i helgen tror jag.


Många möten på jobbet idag också. Ett av mötena är redan avklarat.


I eftermiddag har jag övertalat sambon att vi ska åka och storhandla, inget som ligger på hans tio-i-topplista precis. Inte min heller kanske men det måste göras. Helgen är inte inplanerad så den blir nog slö och slapp.

Av Pernilla - 24 maj 2007 08:08

Idag fyller pappa år. Grattis!


Idag ska jag först jobba, en massa möten idag igen. Sen i eftermiddag ska vi köra till mina föräldrar för att gratulera pappa på födelsedagen. Så är det med det:)

Av Pernilla - 23 maj 2007 14:39

Här är en länk till en kortfilm, Skrattar bäst som skrattar sist, som sonen och hans kompisar gjort. De fick ett stipendie och gjorde då denna filmen:


http://www.youtube.com/watch?v=CowLo99vIt4


Vad tycks? :)


De har även en hemsida om sin filmproduktion: http://www.bazookafilm.se/



Av Pernilla - 23 maj 2007 08:05

"Vi bör odla våra egenskaper och inte våra egenheter."
Goethe

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards