Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Pernilla - 13 maj 2007 17:45

Dottern bakar drömmar, mums! Kokosdrömmar och chokladdrömmar ska det bli! Jag älskar småkakor!!!!!

Av Pernilla - 13 maj 2007 13:44

Gjorde den det eller inte? Jo, jag tycker nog att den var en av de rätta i alla fall. Jag gav den en 4:a när jag gav recensioner + att jag hade oddsat på den. Så den gav dessutom lite pengar i kassan:) Men så trist det är att läsa rubrikerna i kvällstidningarna som gnäller och klagar och är dåliga förlorare: "Dyngtävling", "vi kommer aldrig mer att vinna" m.m  De är väl bara att byta strategi om det nu är så himla viktigt att vinna. Resten av Europa gillar inte den typ av musik vi skickar, så antingen får vi anpassa oss och skicka det som de gillar eller så får vi stå för vad vi gör och vara stolta över det! Men sluta klaga för fanken! Trist att läsa en massa undanflykter och ursäkter. Och rätt låt vann uppenbarligen eftersom den fick flest poäng! Om jag inte minns fel så gav även Sverige den ganska många poäng!


Vi hade i alla fall mysigt i går. En lugn och trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat och dryck.


Idag ska jag bara ta det lugnt. Hjälpa dottern med ett skolarbete, läsa lite, surfa lite m.m


Ha en underbar dag alla ni som läser!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards