Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Pernilla - 16 maj 2007 15:25

Sitter i kö 20 minuter:( Kommer fram vad händer? Jo, de trycker in knappen på svara men sen händer inget mer än att jag hör deras privata konversationer om sjukdomar och vad de ska göra i helgen:( De är jävligt bra på att trötta ut folk det måste jag säga! Men jag ska inte ge upp. Jag ringer igen och igen och igen!!!!!!!!!!!!!

Av Pernilla - 16 maj 2007 14:44

Svar: JA!!!!

Har inte hört ett pip från dem sen jag skrev min reklamationsrapport! Ringde butiken, nej vi kan inte hjälpa dig för nu har eftermarknadsavdelningen tagit över. Jaha, hur länge dröjer det då? Ingen aning! Kan jag få telefonnumret dit då? Ja, säger dom och så får jag till växeln. Men tack så jäkla mycket! Nu sitter jag i kö..........och telefonen har nu varit i deras "förvar" sedan den 9/3-07:(

Av Pernilla - 16 maj 2007 08:37

"Det spelar ingen roll hur fort du springer om du springer åt fel håll"

Okänd

Av Pernilla - 16 maj 2007 08:25

Idag åker dottern till Polen på skolresa. Jag måste erkänna att jag är lite nervös. Hon har visserligen varit iväg själv mycket innan men det har mest rört sig om Danmark, Norge och Sverige. Polen känns lite längre och "farligare", vilket det säkert inte är. Jag vet att hon har skinn på näsan och tar tag i saker, så jag är säker på att hon fixar det. Men det blir nervösa dagar till söndag kväll, det kan inte hjälps.


Imorgon åker jag och sambon till stugan, ska bli skönt. Sambons bror + delar av hans familj hänger på men stannar inte mer än över dagen. Vi stannar några dagar i alla fall. Sonen blir hemma som vanligt.


Idag är det vanlig jobbdag men den blir nog ganska lugn, bara 5 inbokade saker i kalender. Vi får se när dagen går hur det blir.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards