Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Pernilla - 7 maj 2007 11:23

Jobbar på som vanligt........men i eftermiddag ska jag gå till The phone house igen. Giv mig styrka så att jag inte exploderar där inne. Jag ska vara så lugn och fin! Sen efter det ska jag fika med en kompis. Ska bli trevligt att snacka skit en stund!

Av Pernilla - 7 maj 2007 08:04

Det här känns inte som mina frågor precis. Jag och sambon har varit tillsammans i 20 år så det var ett tag sen vi träffades. Visst kan man flörta och dejta med varandra inom förhållandet men vi känner varandra alltför väl för att det ska kunna tas på fullt allvar:)


Vecka 19
Flört & Dating


· Vad är ditt bästa flörttips?

Uppmärksamhet och omtanke


· Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nej.


· Vad är det första du lägger märke till hos en kille?

Ögonen och händerna


· Beskriv den bästa daten du varit på.

De små "miniweekends" som jag och sambon varit på. Som tex. när jag och sambon bodde över på Klitterhus. Sanslöst god mat, fint väder, vi hade mysigt tillsammans. På sen kväll/natt satt vi på stranden i den ljumma kvällen och pratade och pratade. Kanonhelg!


· Har du provat nätdating?

Nej, det fanns inte för 20 år sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards