Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Fy, vad det är tradigt

Av Pernilla - 19 juli 2007 16:39

att tvätta. Jag började vid 12-tiden men är ännu inte färdig. Jo, helt färdig i kroppen är jag men inte med tvätten.


Idag mår jag inte tipptopp, känns som om jag är tillbaka på ruta 1 med medicinen igen. Jag som tyckte att jag började få effekt av den har fallit igen. Precis som om man försöker ta sig uppför livlinan och någon jäkel klipper av den hela tiden. Undrar om det beror på att jag fick en annan sort denna gången. Alltså det är samma medicin men olika fabrikat. Kanske funkar det andra fabrikatet bäst på mig? Undrar om man kan byta på apoteket eller?

 
 
Ingen bild

susanne

19 juli 2007 22:57

hej

jag undrar om du har sarkoidos eller haft det?
jag har denna sjukdom själv och upplever att jag aldrig har full energie :-( vore intressant att höra dina erfarenheter om sjukdomen. maila mig gärna susonnu@hotmail.com
mvh susanne

 
lisa

lisa

20 juli 2007 02:42

oj. här var du! hej. säg till om du vill att jag ska hålla mig borta, om det blir för personligt att ha mig rännandes här.
snygga bilder. kollade lite fram och tillbaka, och du (med din kamera) & blommor verkar ha ett finfint förhållande!

gällande mediciner så ska det inte vara skillnad, men jag märker skillnad på de jag har nu och de andra jag haft. ja, inte bara jag märker skillnad utan alla omkring mig. det är som om jag fått placebos den här gången.
apoteket byter bara om ena sorten är slutsåld, annars byter de bara 'neråt'.

http://www.schmut.net

 
Ingen bild

Pinse

20 juli 2007 08:56

Susanne: Ja, jag har haft Sarkoidos men det är 17 år sen och jag anses friskförklarad. Nämnde det för läkaren nu sist och han trodde inte att det var det som spökade.

Lisa: Du får gärna vara här, jag är ju på din allt som oftast. Jag har ringt läkaren idag och begärt att han ska ringa mig. Han skulle ringa under förmiddagen.
Och du schysst bild du la in på mig och lilla I när jag har hennes mössa! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards