Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Pernilla - 20 juli 2007 22:13

Läkaren ringde vid 10.30 och vi kom överens om att jag skulle gå till apoteket och byta medicinen. Sagt och gjort, jag gick dit och bad att få byta till det gamla fabrikatet. Ja, byta och byta jag fick så klart betala för det. Men det är det värt. Så klart hade de inte den storleken på paket som jag skulle ha men jag fick ta ett litet paket som räcker på resan så får jag fixa det när jag kommer hem igen, de skulle beställa till mig. Sen i fortsättningen ska jag be läkaren skriva på receptet att de inte får byta mot någon annan sort!!


På eftermiddagen ringde sambons bror + hans sambo och frågade om vi ville komma och grilla ikväll. Så vi har precis kommit hem. Trevligt var det. Skönt att sitta ute hela kvällen också!!


Nu sitter jag på sonens rum och lånar hans dator för vår är paj:( De ska hämta den nästa vecka för lagning. Passar bra när jag ändå är bortrest!!



Av Pernilla - 20 juli 2007 09:01

Ännu en natt i vakenhetens tecken:( Blä, vad trött jag blir. På alla sätt och vis. Just nu sitter jag och väntar på att läkaren ska ringa för jag måste bara fråga om det är medicinen och om jag i så fall kan byta tillbaka till den andra. Pallar inte flera veckor till så här.


Annars ska jag inte göra något speciellt idag mer än att lägga in gårdagens megatvätt i skåpen. Kul, not:(

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards