Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Pernilla - 2 juli 2007 15:28

Dags att ta sig i kragen och börja fixa till sonens kalas som börjar om en timme. Lite kläder är väl bra att ha på sig också kanske?

Av Pernilla - 2 juli 2007 13:07

Energin räckte till igår, idag är den puts väck! Och jag var tvungen att bege mig ut på stan för att handla en BH:( Finns det något tråkigare? Hittade till slut en som satt ok, så då tog jag två. Lika bra!! Var inom apoteket också och köpte lite piller.


Nu har jag precis diskat och satt mig vid datorn för att lyssna på dagens sommarpratare: Zinat Pirzadeh. Hon är Studie- och yrkesvägledare precis som jag så det kan bli intressant. Hon är även författare, skådespelare och standuppkomiker.

Av Pernilla - 2 juli 2007 11:22

Vecka 27
Nycklar

  • Vart går nycklarna på din nyckelknippa?

Till hemmet och jobbet


  • Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?

Pacbricka till jobbet


  • Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?

Ingen aning? Varför skulle man vilja ha någons nycklar?


  • Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?

Har dem alltid i väskan


  • Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?

Om jag reser bort och någon behöver komma in för att vattna eller ta posten eller om någon ska stanna över.

Av Pernilla - 2 juli 2007 08:03

Idag fyller sonen 18 år!! GRATTIS!

Svärmor, svärfar och en lillkusin kom på morgonen och firade med oss. Det var presenter, nybakta frallor till frukost, pommac i storflaska och tårta. Så nu är jag trött. Tidigt firade blev det......Strax ska jag traska ut en sväng med hunden tror jag. Fast hon sover så man ska kanske inte väcka den björn som sover:)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards