Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Pernilla - 3 juli 2007 14:47

Dottern är hemkommen från lägret och det var inte bara jag som blev glad:) Inka också!

Av Pernilla - 3 juli 2007 13:37

Energin är bort! Puts väck! Och värken i kroppen som ändå mattats något några dagar är tillbaka med full kraft igen! Den har hela tiden funnits där men var inte lika stark ett par dagar så jag började tro på att det gick åt rätt håll. Men så fel jag hade:( Vad är det här? Blä, jag blir så trött på att inte veta. Ska inte till läkaren igen förrän om 2 veckor, kanske får jag några svar då? Hoppas!!


Det är en trött dag idag! Vaknade tidigt av att sonens klocka ringde, hans första dag på sommarjobbet idag. Sen när han klev upp så var han inte precis tyst. Kunde inte somna om så jag gick upp och fixade tisdagstemat, surfade en stund och sen gick jag och la mig igen. Vaknade kl 11 och var helt seg. Sambon hade åkt till sin bror för att hjälp honom fixa bilen. Nu har jag diskat två omgångar kalasdisk men där är mer kvar!


Idag kommer dottern hem:) Det är bra!!

Av Pernilla - 3 juli 2007 06:59

En bild från Härjedalen. Man vill ju inbilla sig i alla fall att detta vatten är rent, mycket renare än i söder där trafiken och annat är tyngre. Det känns åtminstonde friskare och renare!!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards