Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Pernilla - 6 juli 2007 13:59

Det bara regnar och regnar. Trist. Jag vill inte gå ut, men en viss hund har ju behov så jag måste. Tänker i alla fall inte gå där jag ramlade igår:)


Tack för alla grattis både här, i annan blogg, per telefon och via post! Kul! Alltid roligt att bli ihågkommen.


Med posten kom försäkringskassans papper som skulle fyllas i. Mindre kul. Blev helt matt bara jag tittade på det. Men nu är det ifyllt och klart. Fast det tycker säkert inte försäkringskassan. Håll tummarna för att det är klart!

Av Pernilla - 6 juli 2007 06:00

Grattis på födelsedagen till mig själv:) Jag fyller 39 år men emellanåt känns det som om jag borde fyllt 93. Blev väckt tidigt idag då sonen ska iväg till sommarjobbet. Trevligt uppvaktande med bland annat 10 långa röda rosor(ska fota dom senare och lägga in så ni får se hur vackra de är!), lotter, bok och Ldbs nya dusckräm + deo.


Just nu har regnet uppehåll men ska visst komma senare:( Blä, det kommer allt för mycket! Bara lervälling när man är ute med hunden. Läste att det hade kommit 85 mm igår och det är inte lite!


Ha en bra dag alla, nu ska vi strax äta frukost. Sen ska jag nog gå och lägga mig en stund igen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards