Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Pernilla - 18 juli 2007 19:29

Idag har jag varit och fikat med Nini, det var trevligt. Jag fick ett halsband av henne som hon gjort:) Efter fikan gick vi tillsammans till Kapp Ahl och jag köpte 2 tunikor, en skjorta/blus, 3 par strumpor och trosor. Mycket bra! Vi var in en sväng på Tiger också.


Nu på eftermiddagen/kvällen har jag vilat och ätit litegrann. Och så har jag varit duktig och diskat en del av disken i alla fall. Det är konstigt att vår diskmaskin heter Pinse! Varför kan ingen annnan i familjen diska undrar jag?

Av Pernilla - 18 juli 2007 10:18

"Allt man inte dör av blir man starkare av."

Friedrich Wilhelm Nietzsche


Jag hoppas i alla fall att det är så! :)

Av Pernilla - 18 juli 2007 10:05

Att sova alltså! Fattar inte vad det är med mig, antingen sover jag 15 timmar eller så kan jag inte sova alls. Idag är jag i alla fall supermega trött efter en sån natt. Sov dåligt natten till igår också. Attans skit! Det är antingen sjukdomen eller medicinen. Vet inte vilket, jag bara hoppas på att det snart blir bättre.


Idag ska jag träffa Nini ( http://nini.bloggagratis.se/ ) för en fika. Ska bli trevligt. Hon kommer hit till Lund så får vi se var vi går någonstans. Sen tänkte jag ta mig en tur till Kapp Ahl för att se om jag hittar något kul för mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards