Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

Nu är det officiellt! The Phone House suger!

Av Pernilla - 21 maj 2007 19:06

Man ska inte ropa Hej förrän man är över bäcken! Inte skulle det lösa sig så lätt som jag trodde, åh nej! Kommer till The Phone House och har tittat ut en mobil som jag tycker passar. Men nej den kunde jag inte välja utan att betala till 280 kronor. För det var vad mellanskillnaden blev mot vad de hade räknat ut vad min gamla telefon hade kostat. Uteslutet sa jag, jag betalar inte till en enda krona! Varför skulle jag? Vad får man för "sveda och värk"? För att man har varit utan telefon i 4,5 månad? Ingenting! Det är tydligen inte värt någonting, inte ens 280 kronor. Fatta att man blir trött! Om jag tar en billigare telefon då? Får jag mellanskillnaden i handen då? Nej, det kunde jag ju inte få. Så man kan säga att de vann- de lyckades trötta ut mig! Till slut sa jag bara: Ge mig en telefon som du tycker är likvärdig med min gamla så att jag kan lägga min energi på annat och gå här i från och hoppas på att jag slipper sätta min fot i den här butiken igen!


Säljaren verkade inte ens fatta hur dåligt det är för The Phone House att behandla sina kunder illa. Jag sa till honom att man ska väl vilja behålla sina kunder? Men det har ni ju redan sagt att ni inte kommer att vara svarar puckot! Då svarade jag honom bara: Tror du att jag lever i en bubbla? Han tror uppenbarligen inte att jag har några vänner, att min familj har vänner, att jag bloggar på internet:) Jaja, jag är övertygad om att The Phone House har förlorat mer än de 280 kronorna som det hade kostat dem att ge mig den telefonen jag vill ha.


Nog om The Phone House! De suger och det FETT!

 
 
Ingen bild

Lovavi

14 februari 2008 15:11

Det är du som suger... Regler är regler... Du kommer bli exakt likadant behandlad i någon av de andra kedjorna när du handlar där nästa gång om inte värre..... du är är en riktig trött människa som inte fattar mycket för världen.. Hoppas samma sak händer igen, eller att din telefon blir vattenskadad.. hehe...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards