Direktlänk till inlägg 19 maj 2007

Hemma igen!

Av Pernilla - 19 maj 2007 15:16

Vi har haft några bra dagar i stugan. I torsdags hade vi sällskap av sambons bror + delar av hans familj. Då var det inte så jättefint väder så vi var inne mesta delen av dagen. De åkte hem på kvällen eftersom de skulle jobba som igår. Igår var det helt fantastiskt väder, solsken hela dagen. Sambon och jag jobbade i trädgården och försökte röja undan en massa. Men det är svårt för ogräset verkligen frodas när vi inte är där. Vi var inne i Broby och handlade också + gick på café. Till middag åt vi grillad lax, nypotatis och romsås. Till hade vi också sallad och färsk sparris. Det var mums! Till efterrätt åt vi svenska jordgubbar och vaniljglass. Idag har det bara öst ner regn. Så vi städade och sen körde vi hemåt. Vi var en sväng i Tyringe också. Nu har vi landat hemma och ätit lite pannkakor. Snart ska jag ta en välbehövlig dusch. Det är stugans enda minus att det bara går att duscha ute vilket man inte vill göra i det här vädret!


Bilderna föreställer:

Ett svanpar som gick på gatan utanför vår lägenhet innan vi körde, Svenska härliga jordgubbar, Ogräset frodas på tomten, våra grannar i stugan och lite blommor runt ett av äppleträden.

 
 
Nini

Nini

20 maj 2007 12:27

Så härliga bilder! Låt ogräset växa och frodas ;-)

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards