Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Ring, ring bara du slog en signal......

Av Pernilla - 5 oktober 2007 10:55

Sitter och väntar.....väntar på att min läkare ska ringa. Antar att han har en del att gör eftersom han varit sjuk, brukar ju läggas på hög med saker att göra då. Jag vill prata med honom om mötet med FK som han bara måste vara med på och även om skakningarna som jag har på nätterna. Försökte se i natt om det var synliga skakningar eller om det bara var som det kändes inuti. Fatta vilka mardrömmar jag får av medicinen, jag skulle kunna bli världens skräckfilmsmanusförfattare!!! Här snackar vi blod, avhuggna delar, smält hud m.m  Dessutom känns det som om jag sjunker längre och längre ner i depressionen och ångesten och oron ökar.... Kanske måste bli sämre för att bli bättre? Men hur länge ska man orka? Igår hade jag en riktig pissdag men som tur var hade en kollega och vän tid att prata med mig så jag fick gråta ut och prata av mig lite. Skönt att ha sådana vänner!


Idag är det meningen att vi ska åka till stugan över helgen och det behövs verkligen för vi har inte varit där på evigheter. Barnen blir hemma men lilla I och hennes pappa följer med. Och Inka så klart!! Jag hoppas att lite skogspromenader kan göra mig gott och att sitta och läsa framför kaminen. De andra kan jobba så kan jag passa I:)


Ha en treblig helg om jag inte skriver mer idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards