Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Pernilla - 15 oktober 2007 11:41

En liten rapport från mötet med fk, läkare och arbetsgivare. Jag hade med en kollega och vän som stöd. Jag tyckte att mötet gick bra och jag känner mig lättad efter att det är över. En hel del bra saker kom fram tycker jag. Bland annat att min läkare ska ringa mig en gång i veckan för avstämning. Jag ska skriva ner på en lapp till jag ska till min andra läkare att jag vill ha och behöver samtalsterapi, ska dit den 23:e. Jag kommer att bli fortsatt sjukskriven en tid framöver. Ska till vc-läkaren den 29:e nästa gång. Känns bra att ha lite att hänga upp tillvaron på.


Annars går det inte åt rätt håll utan neråt men jag har kanske inte nått botten än? Får diskutera medicineringen den 23:e med läkare nr 2. Kanske är för tidigt än för att den ska ha sin effekt?


Drömde mardröm som vanligt i natt. I natt satt jag i koncentrationsläger med en massa människor som gick med mig på högstadiet:(


Har gjort en del pyssel, blir bilder senare. Alla bokmärken åkte med min kollega och vän för utdelning på jobbet till "de goda". Annars är det ju inte så meningsfullt att göra en massa om ingen vill ha dem!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards