Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Pernilla - 31 oktober 2007 16:00



  • Vilken årstid är den bästa, varför?

Brukar vara hösten för det är så härlig luft och så fina färger


  • Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?

Vinter: skönt väder och förhoppningsvis snö

Vår: Vackert när allt gror

Sommar: Är det inte för varmt så är härligt med sommar. Man kan bada och ligga och läsa i skuggan

Hösten: Härlig luft och vackra färger


  • Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?

Nej, absolut inte


  • Under vilken årstid fyller du år?

Sommaren


  • Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?

Ja, det brukar jag. Jag och barnen brukar ha kalas ihop eftersom vi fyller år inom 10 dagar. Vi brukar mest fira med släkten.

Av Pernilla - 31 oktober 2007 08:25

Känner mig seg idag men förhoppningsvis så går det över.


Har varit ute med Inka på första turen och det kändes lite kallare idag. I eftermiddag ska jag träffa en vän och kollega och det ser jag framemot. Jag hade besök i går eftermiddag också över en kopp kaffe, mysigt.


Sambon fick ett pysselryck och skar en pumpa, som placerades i öppna spisen. Den blev fin tycker jag. Se själva på bilden.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards