Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Milda Matilda

Av Pernilla - 4 oktober 2007 10:44

vad jag är trött. Skulle kunna sova dygnet runt tror jag. Men jag har nog lite att sova igen!! Försökte ringa min läkare imorse men han var sjuk så det gick inte. FK vill ha ett möte med mig, läkaren, min arbetsgivare och ev. facket så jag ville prata med honom om det. Jag vill ha med honom och inte min nya läkare. Eller jo, han kan också få vara med bara min orginalläkare också är där, för det är med honom jag känner mig tryggast. Men detta mötet tar väl ett tag att fixa ihop skulle jag tro så det är nog ingen brådska med att få tag i honom.


Annars har jag hittat en nygammal trygghet och hon finns på bilden nedan. Hon får nuförtiden sova i min säng. Polly heter hon och jag fick henne av farmor när jag föddes. Hon är ganska sliten men det är precis så jag känner mig också. Jag känner mig som en 5-åring som sover men min nalle men det struntar jag i!!!!!

 
 
Nini

Nini

4 oktober 2007 14:31

Åh, vad Polly är fin! Njut av henne. Och av sömnen du får bredvid henne.

Hoppas ni får ihop mötet så att du kan få ro från det sen.

http://nini.bloggagratis.se

 
Sus

Sus

5 oktober 2007 12:19

Håller tummarna för ett bra möte.
Och Polly är fin. KLart värd att få tillbringa nätterna hos dig.

kram och må-bra-tankar till dig

http://davidsonsus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards