Alla inlägg under januari 2007

Av Pernilla - 7 januari 2007 12:35

undras om där är mycket folk. Ja, mest troligt eftersom det är söndag och det är nu alla upptäcker att det är tom efter pyntet. Men hon har presentkort som bränner i fickan så vad gör man inte? Ikea here we come!

Av Pernilla - 7 januari 2007 02:16

som dottern och jag såg i går kväll. Vi såg "I hennes skor" som var helt ok men för lång, "Heartbreak hotel" som var ganska pinsam och inte hamnar på någon topplista av de bästa filmerna jag sett och till slut såg vi "Fucking Åmål" som bara är bäst. Gillar den filmen som bara den!

Av Pernilla - 6 januari 2007 22:23

när man väntar på att tonåring ska prata färdigt i telefonen. Vi satt och såg film, telefonen ringde och vips borta.....Och jag väntar och väntar på att samtalet ska ta slut!Idag har vi varit på födelsedagsuppvaktning. Åt frukost där, mums. Sen lagade vi pannkakor, handlade lite gott och kollat på film. I hennes skor, den var ok men alldeles för lång. Och nu har vi som sagt börjat på film nr 2......

Av Pernilla - 6 januari 2007 10:41

* Överst är det vårt kombinerade matrum och datarum. * Sedan kommer vardagsrummet. * Mina fina tavlor i köket som jag fixat till (målat ramarna, ropat in bilderna på tradera etc). *Köket vid fönstret *Till sist det fina draperiet i hallen som min farmor haft en gång.Inte världens bästa kvalitet då ljuset är så dåligt. Orkar inte vänta på finare väder så det får bli som det blir. Hoppas att ni står ut med det:) Vi är inte på långa vägar färdig inreda men jag tycker att det börjar ta form. Vill ni se hur det såg ut innan vi flyttade in så kolla på den 9:e december där finns bilder på lägenheten tom. Detta var bara några rum, fler kommer senare.

Av Pernilla - 5 januari 2007 18:03

nu när vi börjar komma iordning men ska fortsätta imorgon när det är ljus ute så ni får vänta tills alla fotona är klara innan jag lägger in dom här. Den som väntar på något gott.....

Av Pernilla - 5 januari 2007 13:35

Städar undan julen och det känns så himla bra. Har julgranen kvar sen är allt borta. Vet inte var vi ska slänga granen bara. På förra stället vi bodde fanns en kompost där man kunde lägga granen så körde de bort den men här verkar inte finnas något sånt. Tippen kanske?

Av Pernilla - 5 januari 2007 10:56

Så skönt det var att sova länge. Sov 10 timmar i ett streck utan att vakna en enda gång. Helt fantastiskt. Iofs har jag aldrig problem med att somna, somnar på ett par minuter, och vaknar sällan under natten. *Peppar*peppar*. Men ändå. Jag behöver sova länge, inte bara fjuttimmar som jag gjort i veckan. Idag ska jag tvätta, så där kul:( Annars ska jag bara såsa omkring och plocka lite. Har fortfarande en del att plocka upp och behöver sätta upp lite tavlor och lampor. En skön dag helt enkelt. Nu ska jag äta frukost.

Av Pernilla - 4 januari 2007 10:38

Halledul (som sonen sa istället för Herre gud när han var liten)vad trött jag var i morse. Orkade inte gå upp. Inte så mycket motivation att stressa för att komma till en tom skola heller. Men jag kom iväg till slut och imorgon tar jag ledigt för det är så trist att sitta av tiden här. Inget att göra och även om det fanns lite att göra så kan det vänta till måndag!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards