Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Pernilla - 18 januari 2007 19:15

Blev inte så många bilder idag pga uselt väder. Det bara häller ner från skyn! Dock blev det på min arbetskamrat Tiger och på lampan som möter mig på morgonen när jag kliver av bussen. Visst är den fin? Skulle finnas en sån i varje gathörn så att man blev lite piggare och gladare än vad man blir av detta skitvädret.Fikan blev inte som vi tänkt oss. Vårt favoritfik har nya ägare och det höll verkligen inte måttet. Färdigköpta mackor, färdigköpta kakor och den varma chokladen som skulle hjälpa mot mitt sötsug smakade mest utspädd chokladsås:( Blä! De stället kommer nog tyvärr inte att vara kvar speciellt länge. Får bli ett annat ställe nästa gång.

Av Pernilla - 18 januari 2007 10:16

skriva om Inkas bravader igår. Sambon och dottern gick med henne till djuraffären för att de skulle klippa hennes klor. Det var ingen bra idé enligt Inka. Sambon och dottern berättade när de kom hem hur jobigt det hade varit. Hon hade skrikit, gnällt, hoppat och ålat. Dessutom tuggade hon i sönder sin halti. Hon var helt slut efteråt och bara sov, stackarn. Klorna blev klippta sådär, men inte så mycket som de borde blivit. Hon borde få dem klippta igen om en månad om nu någon vågar sig på att gå dit med henne igen. Hon kanske är portad:)

Av Pernilla - 18 januari 2007 08:47

Oj, med vilken fart veckorna går. Har haft mycket på jobbet måndag-onsdag så det beror nog på det. Men nu är eleverna som tar mest tid ute på praktik resten av veckan, så nu ska jag försöka jobba undan lite på skrivbordet.I eftermiddag ska jag fika med en kompis, ska bli trevligt:) Har förresten kameran med mig som följeslagare idag så det kommer nog lite bilder från dagen idag ikväll om ni är nyfika!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards