Alla inlägg den 28 januari 2007

Av Pernilla - 28 januari 2007 15:01

Mums, vilka goda bullar. Eller hur, Anna W? Kunde inte låta bli att lägga ut en bild på dotterns bullar här:) (Tack för tipset!)Ni skulle stannat på fika!

Av Pernilla - 28 januari 2007 12:17

Även om lördagar är bättre. Absolut min favoritdag i veckan med söndagar tätt efter. Vaknade vid tio idag och låg kvar och läste ut min bok, "Fruktar jag intet ont" av Inger Frimansson. Den var sådär, märkligt slut. Inte en av hennes bästa böcker. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska läsa efter denna. Kanske "Montecore" av Jonas Hassen Khemiri som jag fick i pocketklubben denna månaden eller "Och fjättra Lilith i kedjor" av Åsa Schwarz som jag fick av sonen i julklapp. Svårt val. Får fundera en stund till!När jag gick upp hade dottern värmt Hattingbullar till frukost och vi satt ganska länge och mös. Nu bakar hon och en kompis kanelbullar, mums.Sambon är hos sina päron och hämtar några växter de inte ville ha, bra behöver lite tillskott på den fronten. Annars ska vi bara softa idag. En kompis ska nog komma och hämta ett bord som dottern inte vill ha i eftermiddag men annars inget.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards